TEL: +48 783 43 72 73
Koszyk 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GUEPARDOBUTY.PL

1. Sklep internetowy Guepardo (guepardobuty.pl) prowadzony jest przez:

F.H. Gepard Paweł Jankowski Katarzyna Jankowska

61-828 Poznań

Ul. Podgórna 19a 

tel.783 437 273

e-mail: kontakt@gepardbuty.pl

2. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Guepardo (guepardobuty.pl), w tym w szczególności zasady składania zamówień na produkty, zasady i terminy dostarczania produktów i rozpatrywania reklamacji.

3. W przypadku niedostępności towaru skontaktujemy się z klientem w celu uzgodnienia dalszego postępowania.

4. Obuwie przez nas prezentowane jest, na co dzień wystawione w sklepach stacjonarnych. Istnieje, więc możliwość, że zakupiona para była już wcześniej mierzona. Jeżeli posiadamy więcej niż 1 parę w danym rozmiarze i kolorze to wysyłamy niemierzoną, ale kupując obuwie, może się zdarzyć, że dana para była mierzona. Jeśli interesuje Państwa jedynie obuwie niemierzone prosimy o zaznaczenie tego w zamówieniu.

5. Momentem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest złożenie przez klienta zamówienia.

6.. Do każdego zakupu dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Jeśli w opcjach dostawy wybrali Państwo przelew na konto lub płatności paypal:

1. Zanim dokonają Państwo przelewu prosimy zapytać sprzedawcę o dostępność produktu poprzez zakładkę „kontakt”. Zaoszczędzą Państwo w ten sposób czas, który jest nam potrzebny by zwrócić Państwu pieniądze, w przypadku braku towaru w magazynie.

2. Reszta postępowania jest analogiczna jak w przypadku przesyłki za pobraniem.

 

Jeśli w opcjach dostawy wybrali Państwo przesyłkę za pobraniem:

1. Sprzedawca sprawdza dostępność produktu w magazynie.

2. W czasie do 24h od momentu złożenia zamówienia klient zostaje poinformowany o dostępności towaru(zwykle trwa to do godziny):

• Jeśli towar jest dostępny klient otrzymuje maila potwierdzającego realizację zamówienia.

• W przypadku braku towaru klient zostaje poinformowany o anulowaniu transakcji. Zostaną Państwo również niezwłocznie powiadomieni po otrzymaniu przez nas nowej dostawy.

3. Czas realizacja zamówienia wynosi do 3 dni roboczych Od momentu złożenia przez klienta zamówienia.

4. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej Patron Service (www.patronservice.pl). Koszt dostawy jest uzależniony od sposobu dostawy oraz formy płatności i jest każdorazowo umieszczony na formularzu zamówienia.

5. Darmowa wysyłka paczek obejmuje jedynie zakup obuwia oraz torebek.

6. W przypadku realizacji zamówienia poprzez Pocztę Polską lub wysyłkę za granicę czas oczekiwania na przesyłkę może ulec wydłużeniu.

7. W przypadku wysyłki zamówień poza terytorium Polski, realizacja zamówienia następuje dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto sprzedawcy. Będzie ona realizowana poprzez Pocztę Polska a klient w chwili odebrania przesyłki będzie musiał uiścić opłatę ze jej doręczenie.

8. Towar wysyłamy w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty.

 

W sklepie guepardobuty.pl można także składać zamówienia telefonicznie dzwoniąc lub wysyłając SMS
pod numer 783 43 72 73 i mailowo na adres kontakt@gepardbuty.pl

 

Takie zamówienie musi zawierać:

• Kod zamawianego produktu, rozmiar, kolor

• Imię, nazwisko, adres do wysyłki, numer tel. kontaktowego oraz adres e-mail

• Informację o preferowanym sposobie zapłaty(przelew lub płatność przy odbiorze)

Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00.Zamówienia e-mailowe oraz poprzez SMS można wysyłać całą dobę 7 dni w tygodniu, ale będą one również realizowane dopiero w godzinach pracy sklepu guepardobuty.pl

Po przyjęciu zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować telefonicznie, poprzez SMS lub mailowo.

 

WYMIANA I ZWROTY:

 

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są oryginalne, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14  dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta bez podawania przyczyny. W przypadku zamówienia, które obejmuje wiele rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach termin do odstąpienia od umowy liczy się od dnia od dnia objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.  Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. W celu wykonania prawa odstąpienia od umowy, konsument składa sprzedawcy oświadczenie na wypełnionym formularzu odstąpienia (link do formularza). Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania prawa odstąpienia od umowy zawarte są w następującym pouczeniu (link do treści pouczenia).

3. Zarówno w przypadku reklamacji jak i zwrotów klient jest zobowiązany do przesłania towaru na koszt własny.

4. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie czy niezgodności towaru z zamówieniem.

5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, koszty przesyłki pokrywa klient.

6. W każdym przypadku wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji produkt jest naprawiany. Jeśli nie ma możliwości naprawy, następuje wymiana towaru na inny. Jeśli żaden z wymienionych wyżej sposobów postępowania nie jest możliwy następuje zwrot gotówki.

7. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz (formularz zwrotu/wymiany [DOC]) odstąpienia od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, na jakie konto bankowe dokonać zwrotu pieniędzy.

8. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres, z którego przesyłka została nadana. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą.

9. W przypadku odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z formularzem zwrotu.

10. W przypadku reklamacji klient jest zobowiązany do przesłania reklamowanego towaru na koszt własny wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (formularz reklamacyjny [DOC]) zawierający: dane reklamującego - imię, nazwisko, dokładny adres, datę nabycia towaru, nazwę towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego.

11.Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie poinformować sklep internetowy poprzez wiadomość e-mailową w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie czy niezgodności towaru z zamawianym.

12. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.

13. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między firmą Guepardo a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

 

PŁATNOŚCI:

 

1. Za zakupy w sklepie guepardobuty.pl można zapłacić przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem, dokonując przelewu na konto, płacąc kartą kredytową oraz poprzez system płatności paypal.

2. Wszystkich płatności dostępnych w sklepie guepardobuty.pl można dokonywać za pośrednictwem serwisu dotpay. System zapewnia wysokie bezpieczeństwo transakcji dzięki rozwiązaniu, w którym numery kart płatniczych nigdy nie trafiają do naszego sklepu internetowego i nigdzie nie są one przechowywane. Dane o transakcji przesyłane są szyfrowanym połączeniem bezpośrednio do centrum autoryzacji kart kredytowych. W przypadku dokonywania przelewu klient jest automatycznie przekierowywany na stronę swojego banku, gdzie czeka na niego gotowe polecenia przelewu.

3. W przypadku braku wpłaty, przy wyborze przelewu bankowego, jako sposobu zapłaty towar nie zostanie przesłany jeśli do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, pieniądze nie wpłyną na konto sprzedawcy.

4. W tytule przelewu prosimy podać nr transakcji.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW SKLEPU

 

Dane osobowe, które przekazują nam Państwo podczas rejestracji oraz w procesie zamówienia przetwarzane i gromadzone są w celu prawidłowej realizacji zamówienia, jak również w celu przekazywania informacji promocyjnych klientom, którzy wyrazili na to zgodę. Dane osobowe klientów sklepu gepardbuty.pl nie są udostępniane innym podmiotom.

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926) każdy zarejestrowany klient ma możliwość wglądu w swoje dane oraz ich modyfikację. Zmiana danych jest możliwa po zalogowaniu się do swojego konta na stronie guepardobuty.pl

 

 

 
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »
x